Čelada in komunikacija

0

Kot vsi že vemo je eden od kosov obvezne opreme na motorju tudi čelada. Je del zaščite pred vetrom in dežjem, predvsem pa seveda na prvem mestu ščiti našo glavo v primeru padca. Čelado bi lahko uvrščali v sam vrh zaščite motorista, poleg ustreznih oblačil in obutve.

Pravilna izbira čelade je zelo pomembna. Čelada vam mora biti udobna. Ne glejte samo na obliko in zunanjo lapoto, ta vas v primeru padca ne bo ščitila čisto nič. Izkušeni prodajalci vam bodo pri izbiri čelade z veseljem svetovali. Nekateri ponujajo tudi, da jo preizkusite na testni vožnji.

Midva sva izbrala čeladi znamke Nolan oznake N103, kar je preklopna čelada. Poleg vizirja, ki ga lahko odpremo na vsaki čeladi se lahko odpre tudi prednji del. Čelada sicer ne spada v nek visok rang, vendar nama ustreza. Predvsem sva iskala preklopne čelade, ki pridejo v vročih mesecih še kako prav. Odpreš, pa malo prepiha. 🙂 Cena je bila leta 2012 okrog 300€. Čelada ima tudi notranja sončna očala, ki so v vožnji protu soncu zelo uporabna. Praktično je tudi to, da se lahko v celoti razstavi in ima enostavno snemljivo notranje oblazinjene, ki ga lahko potem operemo ročno ali kar v pralnem stroju. Pomaga tudi to, da rezervni deli niso dragi in so lahko dobavljivi.

Čeladi Čelada z odstranjenim oblazinjenjem Čelada z odprtim preklopnim delom - od strani Čelada z odprtim preklopnim delom - od spredaj

Obe čeladi imava opremljeni tudi s komunikacijo N-COM Bluetooth 3, kar nama omogoča komunikacijo med vožnjo. Pred tem sva imela probleme, ko sva si želela med vožno kaj povedati, in se obračala in kričala, da sva se sploh kaj slišala. To seveda ni ravno prijetno, poleg tega pa voznik lahko hitro spregleda kaj pred seboj. Obe čeladi sta bili že v samem začetku prilagojeni za nadgradnjo prej omenjene komunikacije. N-com je namreč tudi Nolan-ov produkt. Cena kompleta za obe čeladi je okrog 280€.

Kajina čelada ima vgrajene samo slušalke, moja pa N-COM Bluetooth 3. Med seboj sta čeladi povezani s kablom. Lahko bi tudi v drugo čelado vgradila Bluetooth enoto in imela brezžično komunikacijo, vendar to pomeni dodatnih 190€ stroškov in dvojno polnjenje. Na poti se to s polnjenjem precej pozna. Že ena čelada je lahko problem, ko kje primanjkuje vtičnic. Baterija se namreč v enem dnevu sprazni, kar na dolgih poteh pomeni, da je potrebno čelado vsak večer polniti.

Do sedaj se je komunikacija super obnesla in naju nikoli ni razočarala. Edino, kar sva morala menjati, je kabel, s katerim sva povezana, ker se je razmajal konektor zaradi pogostega vklapljanja in izklapljanja in slušalke oz priklopno enoto v Kajini čeladi. Ravno tako zaradi obrabe konektorja.

N-com komunikacija Polnjenje komunikacije v čeladi Kabel, vklopljen v čelado Kabel za povezavo med čeladama

Tako kot s komunikacijo, sva zadovoljna tudi s čeladama, ki nama za enkrat še čisto dobro služita. Ko pa bova naslednjič kupovala čeladi, bova najbrž zopet izbrala preklopni in obvezno s komunikacijo.

Deli.

Dodaj komentar