Motoristična oblačila in obutev

0

Z iskanjem prave opreme so pogosto težave. Tu so predstavljena najina motoristična oblačila in obutev ter najine izkušnje z njo. Najprej so predstavljena oblačila in obutev, ki jo uporabljava trenutno, na koncu pa je še seznam že odrabljenih kosov. Za dodatna vprašanja o opremi naju lahko seveda kontaktirate in z veseljem vam bova po svojih zmožnostih pomagala 🙂

Trenutno uporabljava:

Kaja ima motoristično obleko znamke Probiker PR-10. Ima komplet hlač in jakne, vključno s ščitniki. Cenovno ugodna obleka, komplet je stal okoli 350 €, ki se je do sedaj odlično izkazala. Primerna je predvsem za spomladansko vreme. Ima možnost odstranitve notranje podloge iz jakne in hlač, kar se odlično obnese v vročih poletnih mesecih. Vseeno pa je podlogo pametno imeti s seboj, če se odpravljate v kakšne hribovite predele v poletnih mesecih, saj ne zavzame veliko prostora. V gorah namreč lahko zelo hitro postane hladno.

Za obutev ima ravno tako čevlje znamke PROBIKER ACTIVE. Imajo zaščito gležnjev, so lahki, njihova  cena pa se giblje okrog 50€. Njihova glavna prednost je, da so udobni in se da v njih čisto normalno hoditi, kar pride prav predvsem pri ogledih znamenitosti, kjer je potrebno malo več hoje. Za naslednje čevlje bova verjetno izbrala takšne, ki so prav tako udobni, vendar imajo malce več zaščite.

Kajina obleka Kajini stari čevlji (levo) in novi (desno)Obleka spredajObleka zadaj

Alen ima ravno tako v kompletu usnjeno jakno in hlače znamke HIGHWAY 1, model RETRO II. Komplet stane okrog 400 €. Z obleko je zadovoljen. Lepo se prilega, ni ohlapna, ima vgrajene ščitnike in snemljivo podlogo v jakni za poletne dni. Po približno 80.000 prevoženih kilometrih (1. 1. 2016) je še vedno v odličnem stanju in služi svojemu namenu.

Čevlje ima znamke TCX X-MILES WP touring model. So malo nižji, zaradi česar so bolj udobni in so tako primerni tudi za kakšen krog pešačenja, ko se kje ustaviš. So udobni in predvsem, kar je pomembno, nepremočljivi. Tako se mu v dežju ni potrebno ukvarjati še z dežno zaščito čevljev.

Alenova obleka Alenovi stari čevlji (levo) in novi (desno)Obleka spredajObleka zadaj

Vedno imava oblečene tudi podobleke. Kupila sva jih v motoristični trgovini Louis v avstrijskem Beljaku (Villach). Narejene so za višje temperature, tako da pridejo v poštev predvsem poleti. Kaja ima tudi debelejšo podobleko iz Intersport-a za hladnejše dni. Cena podoblek se giblje od 30€ naprej za komplet hlač in majice.

Podobleke se nama zdijo uporabne in koristne predvsem iz higienskega vidika, saj se motoristični obleki ne umažeta tako hitro, podobleke pa se zelo enostavno opere in pogosto menja. Na daljše poti vzameva s seboj vedno vsak dve podobleki, tako da jih lahko med potjo opereva in ta čas nosiva drugo. Podobleke tako na poti ob priliki opereva, posušijo pa se na srečo zelo hitro. Ko kupujete podobleko je potrebno biti pozoren na to, kako so narejeni šivi, da vas ne bi potem le-ti žulili ali se zažirali v vas. Podobleke so priročne tudi zato, ker zgledajo kot normalna majica, tako da si ob postanku enostavno slečeva jakno in hodiva okoli v zgornjem delu podobleke.

Za motoristične nogavice imava debelejše dokolenke, in sicer smučarske nogavice, ki so se nama dobro obnesle. Alen je imel tudi že krajše in tanjše nogavice, vendar mu niso ugajale. Vrsta nogavic, ki vam ugaja, je zopet stvar posameznika – ravno tako kot podobleka.

Rokavic imava več parov. Vsak ima svoje zimske in poletne rokavice. Poletne so tanke in prepuščajo veliko zraku, da nama veter malo hladi roke, zimske pa so debelejše in bolj podložene. Pozimi zelo rado začne zebsti v roke, zato je dobro imeti bolj tople rokavice. Pri Alenu je pomembno tudi to, da so rokavice dovolj udobne, da lahko z njimi normalno vozi. Kaja pa pogosto naredi kakšno fotografijo tudi kar med vožnjo, z motorja in so ji zato ljubše poletne rokavice, saj lahko fotografira kar z njimi, medtem ko mora zimske pred fotografiranjem sleči.

Od ostalih drobnarij imava vsak nekaj rutk za okoli vratu. Najboljše so te, ki so sešite v “tulcu”, tako da si jo samo povezneš čez glavo. Za poleti so super, pozimi pa je včasih potrebna še toplejša rutica iz flisa, ki je daljša in res dobro greje. Čez sicer če vedno dava navadno rutico, ker je ta termo malo krajša. Navadno rutico lahko v mrazu potegnemo tudi čez usta in nos, da nas malo bolj greje. Predvsem Kaja rada pozimi uporablja tudi ledvični pas, ki jo še dodatno greje v ledvenem predelu in skrbi, da se ne prehladi. 🙂

Letna podobleka (majica in hlače) Ledvčni pas in nekaj rutic za okoli vratu Zgoraj letne in spodaj zimske rokavice (levo Alenove, desno Kajine) ČevljiPodoblekaRutkaRutka, rokavice, obleka in čevljiRutka, rokavice, obleka in čevlji

Kaja:

  • Podobleke (majica, hlače)
  • Motoristična jakna Probiker PR-10 s snemljivo termo podlogo
  • Motoristične hlače Probiker PR-10 s snemljivo termo podlogo
  • Rokavice PROBIKER TRAVELER
  • Čevlji PROBIKER ACTIVE
  • Rutke za okrog vratu Buff (3 pare) in termo rutka za hladnejše dni LÖFFLER NECK WARMER
  • Ledvični pas znamke Vanucci z windstoperjem.
  • Nogavice razne termo različnih znamk.

Alen:

  • Podobleke (majica, hlače)
  • Motoristična jakna HIGHWAY 1 RETRO II s snemljivo termo podlogo
  • Motoristične hlače HIGHWAY 1 RETRO II
  • Rokavice HIGHWAY 1 RETRO II, Probiker, AXO zimske
  • Čevlji TCX X-MILES WP
  • Rutke za okrog vratu Buff (3 pare)
  • Ledvični pas znamke Vanucci z windstoperjem.
  • Nogavice razne termo različnih znamk.

Odsluženo in ocena:

  • Čevlji PROBIKER ACTIVE se po cca. 50.000 km začnejo trgati. Niso vodotesni, so pa zelo udobni.
  • IXS touring čevlji. Po cca. 75.000 km odstopanje podplata, pokanje usnja. Niso več vodotesni.
  • Rokavice:
    Razne tanke poletne rokavice se dokaj hitro obrabijo, tako da sva zamenjala že več parov.
    Usnjenim so se po cca. 50.000 km začeli trgati šivi in notranja obloga.
Deli.

Dodaj komentar